ACTE DE CLAUSURA DEL 90 ANIVERSARI D'AMICS DELS MUSEUS DE CATALUNYA

Us convidem a l’acte de clausura del 90 aniversari dels Amics dels Museus de Catalunya, que tindrà lloc a la Sala Moragas del Born Centre de Cultura i Memòria.

La presentació anirà a càrrec de la presidenta d’Amics dels Museus de Catalunya, la Sra. Marina Gómez.

A continuació el doctor en història de l’art, Sebastià Sánchez Sauleda, ens impartirà la conferència 90 anys d’una aventura cultural a Catalunya, a través de la qual donarà a conèixer els orígens, l’evolució i la història de la nostra entitat. Repassarem la trajectòria d’AMC des del seu naixement, en el sí del Cercle Artístic i de la Junta de Museus de Barcelona, amb l’objectiu d’ajudar als museus catalans mitjançant donacions econòmiques i de béns culturals, fins als nostres dies, en els que se segueix mantenint fidel a la seva missió fundacional d’apropar la societat civil als museus, a l’art i a la cultura de dins i fora del nostre país.

Gratuït per a tothom

Sala Moragas. El Born Centre de Cultura i Memòria