• Setembre 2024

MADRID. GALERIA DE LES COL·LECCIONS REIALS I VISITES EXCLUSIVES A ENTITATS PRIVADES

Del dimarts 17 al dijous 19 de setembre de 2024

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge ben especial a Madrid per conèixer la recentment inaugurada Galeria de les Col·leccions Reials, que aplega els objectes històrics i obres d’art que els diferents reis d’Espanya han atresorat al llarg dels segles, amb una important col·lecció formada per nombroses i destacades peces, moltes d’elles fins ara inèdites, i amb obres de pintors de primer ordre com Velázquez, Rubens, Goya, Caravaggio i El Greco. Farem visites exclusives i privades per al nostre grup, de la mà dels seus membres, a la Reial Acadèmia de la Història i a l’Institut Valencia de Don Juan, que acull una valuosa biblioteca i col·lecció d’arts sumptuàries. També visitarem en privat la Fundació Norman Foster, on tindrem el privilegi de conèixer els valors que guien l’obra d’aquest reconegut arquitecte i veure l'espai que acull algunes de les seves maquetes. Anirem al Palau de Liria, que amb una visita a porta tancada només per al nostre grup, serem testimonis dels seus sumptuosos salons, guarnits amb preuades obres de Goya, Rubens, Sorolla, Renoir i Picasso, entre molts altres; a més d’algunes de les sales que formen part de la zona privada del palau. Al Museu del Prado veurem l’exposició temporal, amb obres de Sorolla, Picasso, Nonell..., i accedirem a la sala on s’exposa l’Ecce Homo de Caravaggio, que va pertànyer a la col·lecció de Felip IV i que ara, per primera vegada, gràcies a la cessió temporal del seu propietari, podrem contemplar.
PREU
Soci: 1.100 €
No soci: 1.200 €
Suplement habitació doble d'ús individual: 255€
PAGAMENT ÚNIC: En el moment de la inscripció
INCLOU:
Bitllet AVE anada Barcelona-Madrid i tornada Madrid- Barcelona, classe turista. Allotjament 2 nits a l’Hotel NH Nacional 4*. Servei de maleters. Esmorzar bufet. 2 dinars amb aigua, vi i cafè. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Desplaçaments amb autocar privat. Entrades i visites guiades al Museu del Prado i a la Galeria de les Col·leccions Reials. Visites privades i a porta tancada a l’Institut Valencia de Don Juan, al Palau de Liria, a la Reial Acadèmia de la Història i a la Fundació Norman Foster. Assegurança d’assistència en viatge. Dossier informatiu i obsequi.

NO INCLOU:
Sopars. Dinar del primer dia. Begudes que no siguin aigua, vi i cafè en els àpats. Despeses personals. Qualsevol servei no indicat a l’itinerari.
A l’Institut Valencia de Don Juan només hi podran accedir els 12 primers inscrits (places limitades). Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar o posposar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
Amics dels Museus de Catalunya
Dijous, 12 de setembre, a les 17h.
Secretaria AMC. La Rambla, 99.
ORIGEN DESTÍ TREN DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA MADRID AVE03080 17 SETEMBRE 08.25H 10.55H