• Desembre 2024

LISBOA. JOIES PATRIMONIALS I VISITES PRIVADES AL MUSEU D'ART ANTIC I AL PALAU DE PENA DE SINTRA

Del dimarts 10 al divendres 13 de desembre de 2024

Els Amics dels Museus de Catalunya us proposem un viatge exclusiu per descobrir a porta tancada i en un ambient prenadalenc els encants de Lisboa. Gaudirem d’una visita privada al Museu Nacional d’Art Antic, ubicat en l’històric Palau Alvor-Pombal, que alberga una rica pinacoteca amb obres d’artistes com Zurbarán, Durero i Van Dyck, entre altres. També tindrem l’oportunitat de conèixer, a porta tancada, el bell Palau de Pena de Sintra, una de les principals residències de la família reial portuguesa durant el segle XIX i un dels màxims exponents del romanticisme que encara conserva intacta la seva essència. Descobrirem la riquesa patrimonial de la regió visitant el Museu Nacional de la Rajola, el Monestir de los Jerónimos i el Museu Calouste Gulbenkien, amb una de les col·leccions privades més importants del món, en la qual contemplarem obres de Turner, Degas, Renoir i Rubens, entre altres. La visita a Cascais en brindarà el maridatge perfecte entre història, patrimoni i una encisadora bellesa marinera que ens captivarà.
PREU ( mínim 20 persones)
Soci: 2.555€ No soci: 2.655 €
Suplement habitació individual: 495 €
PAGA I SENYAL: 1.000 € Data límit, divendres, 6 de setembre
Assegurança opcional de cancel·lació: 65 € Data límit, divendres, 6 de setembre
SEGON PAGAMENT: Data límit, dijous 28 de novembre
INCLOU:
Vols classe turista. Barcelona-Lisboa i Lisboa-Barcelona, amb la companyia TAP Air Portugal. Taxes aèries. Allotjament 3 nits: Hotel Tívoli Avenida Liberdade 5*. Servei de maleters. Esmorzar bufet. 4 dinars amb aigua i cafè/té vi o cervesa. Acompanyant d’Amics dels Museus de Catalunya durant tot el viatge. Tots els trasllats en autocar privat. Totes les visites guiades amb guia local de parla castellana. Entrades i visites guiades o privades indicades a l’ itinerari, recorregut amb vehicles Tuk Tuk. Auriculars. Assegurança d’assistència en viatge. Dossierguia informativa i obsequi.

NO INCLOU:
Sopars (excepte el del primer dia). Despeses personals. Qualsevol servei no indicat en l’itinerari.
L'itinerari està subjecte a canvis per tal de millorar-lo. Amics dels Museus de Catalunya es reserva el dret d'anul·lar el viatge si no s'arriba al mínim de persones pressupostades. A tots els inscrits se'ls obsequiarà amb un àlbum amb les fotografies que l'acompanyant farà durant el viatge. Preguem que les persones que no hi vulguin sortir ens ho indiquin.
Dijous 28 de novembre, 17h. Secretaria AMC. La Rambla, 99
Amics dels Museus de Catalunya, amb l’organització tècnica d’Atlàntida Viatges (GC - 1061).
ORIGEN DESTÍ VOL DIA SORTIDA ARRIBADA
BARCELONA LISBOA TP1031 10 DES 10.55H 11.55H